Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
Dostálová, Sabina ; Honsová, Šárka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.